Strony

wtorek, 21 lipca 2015

Bang


Dzięki kolejnej koszulce z napisem nie muszę głowić się nad tytułem wpisu:D Jednak nad treścią trzeba popracować.
Przyznam szczerze, że nie mam dziś weny. Pogoda w kratkę strasznie mnie męczy, a jakoś nie zapowiada się, by miało się
cokolwiek unormować. Optymalnie dla mnie to 25-26 stopni, nawet w nocy mogłoby sobie popadać:) Pamiętam jednego roku
tak było (chyba jak byłam jeszcze na studiach bądź w liceum)- w dzień piękna pogoda, a w nocy deszcz, dzięki któremu
powietrze było rześkie. Może jeszcze kiedyś tak będzie;)

Tymczasem zostawiam Was z zestawem. Co powiecie??;)














fot. P

bluzka- Shein | spodenki- Bershka | torebka- Mohito | okulary- RayBan | zegarek- Parfois | kolczyki- Rossmann |
bransoletki- AgnesArt | sandały- Zara

8 komentarzy:

  1. Świetne spodenki, wyglądasz w nich rewelacyjnie. Kolor butów i kolor paznokci na koszulce mistrzostwo ��alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetny zestaw! Lubię print moro i kolor khaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubujesz się w kolorach i zestawieniach, ktore zamiast odejmowac to dodają Ci lat. Brakuje tutaj świeżości i lekkości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie ! uwielbiam taki militarny styl, a do Ciebie pasuje świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne szorty! :) ta pogoda jest straszna, nie znoszę upału ale burzy i wiecznej jesiennej ulewy też nie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look, uwielbiam Twoje zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie najlepsza temperatura to 25 stopni, przy wyższych strasznie się męczę :(
    Bardzo podobają mi się Twoje szorty

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...